Alla inlägg den 31 maj 2011

Av madeleine karlsson - 31 maj 2011 15:57


Jag har tagit mitt skrivbord tillbaka, böckerna ligger i bibliotekskassarna och är redo att lämnas tillbaka. Jag undrar hur stor min biblioteksskuld är. Törs knappt ta reda på det.


Alla papper jag använt mig av ligger i en prydlig hög på ena änden av skrivbordet, vid den andra sitter jag och har ågren. Arbetet skall skickas in till urkund för granskning och nu börjar ju jag bli nervös för att jag ska åka fast för fusk eller något sådant... Inte för att jag har fuskat men ni vet det här med att ta långa referensstycken från böcker och omformulera och ha sig. Det är lätt att man missar något.


I övrigt tror jag nog att jag är ganska nöjd. 51 sidor blev det. 51 sidor av slit, svett och tårar.


Nåja, nu ser jag mitt skrivbord. Det har jag inte gjort på 9 veckor ungefär. Nu ska jag cykla ner till bibblan och betala min skuld. Hej hopp!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards