Alla inlägg den 6 juni 2007

Av madeleine karlsson - 6 juni 2007 22:57

Varm dag idag.

Cykelturade bort mot skjulsta för ett dopp eller två...

Nya baddräkten på... Det är visst "inne" med det omoderna plagget igen. Tur för mig... 

Glass. 

Den stora badhanduken med pelikanerna på lyste mot den gröna mattan...

Låg där, kikade uppåt... Blått, blått, blått...

Min nya skatt låg i väskan, dags att använda den...

Inget går säkert framför min NIKON.  

Jag älskar den.

Måste öva lite mera bara så att det blir som jag vill och så att jag kan utnyttja alla funktionerna ordentligt.

Idag var testdagen!

Jag har badat också.

Det var kallt först men väldans uppfriskande... jag är ingen badkruka ;) Jag älskar att bada och nu när jag hittat mig en baddräkt så kommer jag att bada HELA sommaren.

Underbart.

Varken mamma eller faster badade... fegisar!!

Solen tog mer än vad jag hade beräknat och därför är jag nu alldeles knallröd. Då menar jag RÖD!

Jag ser inte klok ut... Måtte det lägga sig om nån dag för såhär vill jag icke framställa mig i andras ögon.

Röd som en kräfta eller en klutt ketchup på någons vita tallrik.

Vidrigt.

Men det e ju likadanat varje år... Första brännan... att man aldrig lär sig att smörja in sig ordentligt...

Så dumt, så tokigt!

Jag får skylla migsjälv.

Nu får jag gå och se ful ut i ett par dagar tills det lagt sig... 

Skämmas, är vad jag kommer att göra.. tur att ingen ser det :P haha

Nä nu får denna tråkblogg vara avslutad för idag!

Sov gott med er alla höjdare!!!


Kram 


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards