Alla inlägg den 7 februari 2008

Av madeleine karlsson - 7 februari 2008 13:02

Jag är allergisk mot pälsdjur, mögel, pollen å säkerligen damm men nu har jag kommit på en till sak....



Alla dess jävla ordprogram på tv!!! Jag hatar dem, avskyr dem!

Det spelar ingen roll vilken kanal man sätter på eller vilken tid på dygnet man gör detta, de är tamejtusan ALLTID där!

Så fort jag hör en djup mansröst som säger, Duuuubbla viiinsteeeen eller något annat i den stilen så börjar det mystiskt klia i min hals...

När sedan de pantade brudarna, som oftast håller i själva programmet, börjar snacka med den värsta stockholmskan så måste jag gå och hämta min astmaspray och ta den två gånger för att undvika en astmaatack och klåda i ögonen.


HUR orkar dessa brudar babbla om absolut ingenting i flera timmar, varje dag?????? Det är fasiken nästan värt en eloge för jag skulle aldrig någonsin klara av det. 

Jag fattar inte.... Det pratar och pratar och pratar och pratar och ser man på nåt av dessa program tillräckligt länge så börjar man märka alla ticksen som de pysslar med och hur många ggr de använder samma ord i varje mening. Det är enerverande och  irriterande.


Jag byter själv alltid kanal när dessa program visas eftersom jag inte vill dö i en allergichock av den värsta sorten men på jobbet så kan jag inte undvika detta... Tanterna gillar dessa talande små dockor i tv-rutan... 


Dessutom är ju intelligensnivån i dessa program oerhört låg! Orden man ska "lista ut" är liksom valda av en fyraåring vars ordförråd består av ungefär fem ord.  *suck*

Ibland är det iofs roligt att höra hur de som ringer in på ett av de lättaste orden i världshistorien liksom inte lyckas säga rätt ord iallafall.... Vissa är faan dåliga på det svenska språket!!!


Nä kan ingen bara sluta sända dessa skitprogram som snart tar över tv-tablån??? Jag orkar inte med de överglada små brudarna som ler så stort de kan och babblar bort en timme utan några vettiga ord alls. Jag orkar inte med deras dialekter och jobbigt skrikiga röster och jag orkar absolut inte med de skitdåliga ljudeffekterna och rabblandet av alla nummer hit och dit....

Jag orkar inte se på skiten mer!


Jag vill inte dö i allergidöden så snälla låt mig slippa!!!! 



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards