Alla inlägg den 13 februari 2008

Av madeleine karlsson - 13 februari 2008 14:43

Nu är klockan ungefär tre... Jag har precis gjort mig iordning...

Jag är sen och trött... orkar inte göra ett skit idag, eller jag har ingen lust snarare... Vill bara lägga mig på soffan, sträcka ut min onda rygg och sova bort hela dagen. 

Får jag det??

Egentligen borde jag tvätta, dammsuga, träna och promenera men nej jag har ingen lust med någotdera. Inte idag.

Det känns tungt för tillfället, allt känns tungt.

Igår höll jag på å ge upp på jobbet.. Jag tänkte, att nä, nu sätter jag mig här och gör ingenting mer idag. Det tär på en att behöva jobba så mkt själv. Igår skulle jag inte ha jobbat ensam men nu blev det så iaf pga vissa omständigheter. Det är tungt på min avdelning nu och det känns, både i hjärnan och i kroppen och ögonen, de är trötta så ofta. 

Det känns tungt att jobba så mkt ensam fastän man inte får någon högre lön, jag gör två människors arbete men får bara lön för en... Det är något som inte stämmer tycker jag.... Jag ska ta upp detta på löneförhandlingen för det är inte rättvist! 

Det går åt så mkt energi till att bara vara irriterad.

Måste komma på något annat att syssla med men vad???

Hjälp mig någon!!


Nåväl, vad hjälper det att gnälla??? 

Det tjänar ingenting till men idag kände jag att jag var tvungen... Ut mä`t bara...


Provade dessutom mina jeanskjolar idag som jag inte haft sedan i somras... Inget hade hänt runt midjan... Kanske satt de inte liiika hårt men inga gigantiska skillnader... Precis som jag anade... *suck* Känns ju hopplöst... Så nu vet ni gott folk, att sluta äta godis, kakor och bullar å sånt har ingen effekt, ni kan lika gärna fortsätta käka å pula i er onyttigheter.... Jag tänker inte ge upp utan fortsätter som jag gjort... Om tio år kanske nån centimeter försvunnit iaf.. :P

Jag lever på hoppet!


Solen har besökt oss idag, klappat oss med sina långa ljusa armar och berättat att våren är på väg. Med våren kommer pollen å med dem kommer snuvan och astman. Dax att börja med pulmicorten nu igen då??? :P Alldeles underbart att det är lite ljusare dock! 



Nä nu orkar jag inte sitta här och klaga mera... Borde hitta på nåt men har ingen lust med det heller....


Ge mig en kram och säg att allt blir bra!!!



*saknar* 



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards