Alla inlägg den 26 februari 2008

Av madeleine karlsson - 26 februari 2008 00:22

Alltså jag klickade mig fram på Aftonbladets nätupplaga för en stund sedan och där står med de största röda bokstäverna att Foppa gör comeback!!


Jag ljublar!!! Eller kanske inte...


Hur många gånger kan denna skäggige neandertalare göra comeback? Han har ju för tusan sagt att han ska sluta femtusensexhundratjugosextusenartonhundranittionio
gånger... minst! Eller är det jag som läst samma tidning för många ggr?


Jag blir lite trött på såntdär faktiskt och ärligt talat, nu är det väl ingen direkt nyhet när han uttalar sig om sina comebacker hitan å ditan... *Suck* Kom med något nytt för tusan! Är detdär den största, bästaste, festligaste nyheten som Sftonbladet har att bjuda????

Bryr sig ens alla hockeyfans om detta??? 


Aja strunt samma, jag fick mest en deja vu... Kändes som jag sett och läst detta om Foppa förr :P




Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards