Alla inlägg den 8 april 2008

Av madeleine karlsson - 8 april 2008 14:54

Idag är en sådandär dag... En sådandär dag när allt är tråkigt och grått och kroppen är trött.

Efter att man jobbat typ 60 timmar på en vecka så känner man sig lite så att säga mör... Hjärnan är uttömd på trevlighet och kroppen vill bara vara stilla. Ögonen orkar inte röra sig i sidled och fingrarna vill knappt styras över tagentbordet. Jag har världens skaparlust inom mig men jag ka inte få ur mig ett skit... Satt å skissade lite med pennan å pappret nyss men ögonen liksom vill inte hänga med och allt som fastnade på papperet var små luddiga figurer av en människokropp... Ögonen vill blunda och leva sitt eget liv medans min hjärna innerst inne vill sätta sig och kludda med vattenfärgerna ute i köket. Låt mig säga att jag känner mig något kluven. 


Usch vad jag avskyr dagen efter denhär hemska arbetsveckan på schemat!!!



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards