Alla inlägg den 19 april 2008

Av madeleine karlsson - 19 april 2008 22:42

Hej, nu är jag här igen....


Idag har jag målat lite igen... Det blev en till tavla inspirerad av mina gravida vänninor. Den ska jag ge bort till en av dem imorgon i 25-års present. Hoppas hon tycker om den.. Den är iallafall målad i hennes favoritfärg lila.

Jag målade en annan grej också men den är inte färdig än och kommer säkerligen inte att bli så som jag vill att den ska bli... Men jaja, övning ger färdighet.

Ni kommer att få stå ut med målningar nu för det är typ det enda jag pysslar med om dagarna när jag inte jobbar... :P 


Dessutom tänker jag bjuda på ett alldeles pinfärskt foto av migsjälv... :P Det var ett tag sedan jag själv var me på bild i min egen blogg... :P



Nä nu ska jag vänta in min vän C å blanda mig en drink! Ha en go kväll allihopa!!!




Av madeleine karlsson - 19 april 2008 20:26


Alltså jag kan inte hjälpa det... Sitter här och slöglor lite på körslaget... Anledningen till att jag tittar just nu är den skönsjungande Brolle Jr!


HERREGUD, alltså finns det någon hetare man? Han är fruktansvärt sexig och sjunger som en gud. Ja jag kan inte hjälpa det.... Man får ett sådantdär töntigt smil när man ser honom titta in i kameran och sjunga med sin mörka norrlandsstämma!! Grrrrr! 


Jajaja jag kommer aldrig lyckas få en man som honom men drömma kan man väl alltid? ;) 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards