Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av madeleine karlsson - 14 augusti 2008 23:51


Om tio minuter ungefär så börjar min födelsedag. Den tjugofemte i ordningen.

Om tio minuter så är jag halvvägs till femtio.

Det låter hemskt men så är det...

Det går undan minsann... Jag kan inte förstå vart åren tog vägen och vad man har fyllt all tid med. 

Det har gått fort och fortare lär det gå... Snart är man åttiotre och har flyttat in på hemmet... eller nåt...


Nåväl, imorrn, eller ja snart idag så ska jag ha så roligt det bara går... Efter att jag jobbat klart förståss... Det borde vara olagligt att börja jobba kvart i sju på sin födelsedag.... Visst? 



Inte heller kommer någon och sjunger för mig om morgnarna nu när man bor själv och ingen serverar en frukost på sängen med tillhörande paket...


Det var bättre förr! ;) 





Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards