Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av madeleine karlsson - 21 augusti 2008 21:40

Åååå vad jag känner mig rastlös......


Å lite ensam.


Blääää å tusan för det! Vill ha någon att krama på nu när det e regnruskigt ute och nån att dricka te med. Nån att prata med. Gaaah!!!



Sitter här å blippar runt på precis alla tv-kanaler och alla sidor på nätet jag kan tänka på... Heeelt värdelöst.


Får kanske sätta mig och måla lite eller nåt...




Har man ingen annan så får man nöja sig med sigsjälv... 


Bjussar på en liten fyllebild med dubbelhaka! :)

Av madeleine karlsson - 21 augusti 2008 19:53

Hahahaha, jag tror att jag någon gång i eftermiddags somnade på soffan... Jag hade stält klockan på en timme men den stängdes tydligen av utan min vetskap.

Jag vaknade nu kvart i åtta och såg ut såhääär, kika på fotot nedan.


Jag äger en manchesterkudde och den har jag tydligen legat med kinden emot i ungefär hur länge som helst så jag hade flertaler tydliga ränder på ena halvan av ansiktet haha. Ser inte helt klok ut!!!!!!


Gissa vem som kommer vara vaken hela natten nu då???


(Gjorde en bild i svartvitt åxå som finns på bilddagboken, haha den vart ännu snyggare... :P) 

Av madeleine karlsson - 21 augusti 2008 15:37


När jag kom hem från jobbet nyss låg en blandad bunt med papper i brevlådan. Csn var rätt snabba ändå måste jag säga.

Så nu ska bara ett till papper skickas in till csn precis vid skolstarten å sedan är det bara att köra. Det blir en fin skuld utav detta treåriga kalas :P Men det bryr jag mig inte om faktiskt. Det ska bara bli så himla himla roligt.


Det känns lite sorgligt att jag från och med idag inte ska jobba mer med mina arbetskamrater. I helgen skulle det visst komma någon vikarie... ynd, då bidde det ingen avslutningsmiddag... Jag tror jag ska åka över till jobbet och lämna en tårta någon dag nästa vecka. Dethär måste ju firas av på någe vis!

Dessutom har mina underbart kära arbetskamrater ordnat något fuffens för mig den 12e. Jag har bara blivit tillsagd att jag inte ska boka upp mig då.. Hmm undra vad de hittat på de tokstollarna. Med all säkerhet lär det bli något pinsamt haha. Nåväl det blir kul!


Nu ska jag slänga mig in i duschen å sedan lägga mig i soffan och läsa en bok tror jag. Kanske kan man slänga i sig lite vattenmelon också?



Kram på er 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards