Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av madeleine karlsson - 11 augusti 2008 23:21

Jag har nu setat här och läst igenom en sjuhellskottans massa gamla blogginlägg här i min egen blogg...


Jag blev glad av vissa, ledsen av andra och en del vet jag inte hur jag ens fått ihop. Vissa saker tycker jag verkligen om, vissa ord och fraser som har fastnat i mig. Ord som betyder så mycket för mig och ord som jag helt glömt bort.

Gud vad jag älskar ord!

Vad skulle jag göra utan dem?

Hur skulle jag må utan dem?


Jag måste verkligen ta och skriva ner en hel massa dikter som finns lagrade här i bloggen i en bok. Måste bara hitta en som är värdig mina ord. Vill inte ha ett vanligt block att skriva dem i för de betyder så mkt för mig! 

Skulle vara fint att ha kvar en fysisk bok som jag kanske kan ge till mina barn någon gång i framtiden... Eller så... 


Måste verkligen ta tag i detdär. Ska gå på bokjakt sedan när jag får lön igen.



Ni som kikar förbi då och då är välkomna att ta en "trip down the memory lane" för det finns mer än dagens ord att läsa.... Ord som kan ge en eftertanke eller en känsla eller något annat smått och gott.



Don`t be afraid.... :) 

Av madeleine karlsson - 11 augusti 2008 00:09

hahaha håller på å garvar ihjäl mig!!!!


Jarvis Cocker iförd en snuskgulrödrutig flannelskjorta å tighta uppdragna vanligt fula blåa jenas. Hans hår är smetat emot den svettiga pannan som mestadels fylls av de stora tv-rutorna till glasögon...


Hahahaha

Det var längesedan jag såg den mannen. Ni vet frontmannen i Pulp?

Han har tydligen skrivit en ny platta och även gett ut den.. Det låter förjävligt!!! Lika tråkigt som hans skjorta ser ut.  Falskt och utan refräng med klatschiga handrörelser... Jisses.



Ja obland kan man tydligen få sig ett gott skratt när man tittar på tv. Kanal nio mitt i natten med en nördig Jarvis Cocker var ju guld!! Tack tv nio! 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards