Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av madeleine karlsson - 4 augusti 2008 12:57

Nu har jag loggat in och ut från studera.nu typ tusen gånger för att se så att det verkligen är sant!

Det står fortfarande antagen!!!



:)



Såhär glad har jag inte varit på bra länge!!!



Finally some change.... 

Av madeleine karlsson - 4 augusti 2008 11:34

Jag, maddlur maddluren Karlsson har kommit in på högskolan!!!!!!! Jag, madde maddluren Karlsson ska plugga textdesign i tre år framåt. Det är för faan inte klokt!!!!


Syrran ringde för en stund sedan å berättade att hon fått beskedet om den andra intagningen. Jag studsade upp ur sängen och loggade in på studera.nu och där, där stod det ANTAGEN!!!

Jag trodde inte mina ögon. Men nu är jag det, antagen! 

Antagen, antagen, antagen... Jag smakar lite på ordet å fan va det smakar bra!!!!! 

Mitt liv kommer från och med nu att göra en helomvändning. Det behövs! Jag känner mig nu lite smått nervös men samtidgigt upprymd... Nu är det en massa saker som måste fixas. Tjänstledighet, csn å allt vad det är...


Va skönt det ska bli att gå upp till chefen idag... :P 





Fy faaan va ja e braaaaaa!!!!!!!



Nu syrran ska vi faan plugga!!! 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards