Alla inlägg den 9 mars 2009

Av madeleine karlsson - 9 mars 2009 09:59


Snälla, snälla rara gode gud!!!


Jag behöver hjälp! Jag inser nu hur förbannat kass jag är på datorer. Jag kan absolut INGENTING känns det som.

Trots en grafisk mall så lyckas jag inte utforma mitt arbete så som det ska utformas.

Jag fattar ingenting!

Jag vet inte hur man får in en röd tjock linje under en text och jag kan inget om justeringar hitan och ditan. Jag kan inget om Word över huvud taget!


Å jag känner mig så oerhört dålig idag! Jag vill gömma mig och sova bort hela dagen... Jag vill definitivt inte till skolan och visa upp mitt skitdåliga arbete som dessutom inte ens har en bra och lockande text. What to do???


Jag får helt enkelt erkänna att jag sög på den här uppgiften och gladeligen ta emot mitt första U (Underkänt)!




Nä, idag förbannar jag min klump som försatt mig i kälkbacken där jag nu ligger efter alla andra...



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards