Alla inlägg den 30 mars 2009

Av madeleine karlsson - 30 mars 2009 20:14


Ååååå det går så himla sakta. Tiden sniglar sig fram.

Jag vill bara att det ska gå fort så att det blir Tisdag snart. Klockan elva imorgon är det dags att skära bort gipset!


Jag längtar så mycket att det inte finns ord för det!


Det ska bli så himmelskt underbart att få bli fri från klumpen och börja gå normalt. Ska inte göra annat än att gå ut och gå så att jag snart kan vara utan kryckorna och börja cykla. GUD vad jag saknar min cykel!!! 


Eftersom doktorerna sagt åt mig att jag inte får raka benet så har jag nu tänkt om. I dag inhandlade jag mig en hårborttagningscreme för torr hud. En sådan som bara ska smörjas på  och sitta i tre minuter och sedan tas bort med en mjuk spatel. Det måste väl ändå funka/vara tillåtet?? Det är iaf inga vassa rakblad inblandade som kan skära upp den nu mera sköra huden.

Jag vägrar nämligen att gå och vara så här hårig i två veckor framöver... Det går bara inte!


Ååå imorgon blir den bästa dagen på evigheter!! Det kommer att kännas sjukt konstigt och säkerligen en anings ostabilt men faan va gött. Snart kan jag stå upp och duscha, gå och handla alldeles själv, gå ner i tvättstugan och sköta min egen byk (Tvätt för er som inte vet det...) osv....  Dessutom slipper jag snart min hemska ryggsäck när jag åker hem till J! Rullväskan ska snart få rulla igen! Wohooooo!!!



Förresten så är det vår på riktigt nu för mina duvor är tillbaka i trädet!! :) 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards