Alla inlägg den 16 mars 2009

Av madeleine karlsson - 16 mars 2009 15:12


Jag har varit för "aktiv"... Herregud, de orden har jag väl aldrig fått höra förr. 


Kom precis hem från ännu en omgipsning hos ortopeden. Jag "gick sönder" det andra...

Gipsteknikerna var inte så glada på mig och mina skavsår och sade åt mig att jag måste använda kryckorna hela tiden när jag ska gå. Det har jag verkligen slarvat med den senaste tiden och jag sade det att det blir automatiskt så när man inte längre känner någon smärta i själva brottet.

Nu hade jag då belastat det förra gipset för mycket och på så vis fått ett till stort skavsår. Mindre skönt men nu har jag fått det spritat, omlagt och inplastat i nytt gips (plastgips) så det ska väl bli bra nu hoppas jag om jag bara inte stödjer så mkt på foten som jag gjort och använder mina kryckor lite flitigare... *suck*


Jag vill ut å gååååå!!! Jag vill inte sitta inne å tråka å glo. Jag vill ut i naturen, ut och röra på benen. Det är liksom jättejobbigt att bara krycka sig fram på en promenad. Armarna bli som spaghetti...


Nu har jag hamnat i en svacka känner jag. En liten formsvacka. Jag som tyckte att det gick så himla bra nu när jag kunde gå på gipset utan att använda kryckor å så får jag itne göra det längre... Blääää, just nu skulle jag kunna såga bort klumpen och strunta i att det är två veckor och en dag kvar tills jag får ta bort det. Jag är sååå less på det här nu!!!



Så, då har jag fått ur mig det också. Då ska jag fortsätta med den oerhört roliga hemtentan... 


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards