Alla inlägg den 18 mars 2009

Av madeleine karlsson - 18 mars 2009 08:25


Usch!! Jag kan inte mä å se mig i spegeln om mornarna... Mitt hår är som en enda ostyrig stor kaluffs oh jag hatar det! Det går itne att göra någonting alls med det! Så idag har jag beslutat mig för att försöka få en klipptid och klippa av mig en hel del hår.

Jag funderar på något i axellängd som inte kräver så mkt pyssel och hårspray och annat skit som man behöver för att det inte ska ligga platt som en mössa på skallebenet...


Just nu skulle jag kunna klippa mig själv, så pass mycket hatar jag mitt hår för tillfället! Jag är rätt trött på allt vad gäller mig nu faktiskt. Den fula klumpen i hårdplast, håret och att jag inte kan gå långa härliga vårpromenader med kameran i högsta hugg... 


Dessutom har jag, inatt, sovit sämre än på bra länge. Jag är inne i någon sådan där drömfas nu igen så när jag väl somnar runt klockan tre så drömmer jag sjuka drömmar fram tills det att jag vaknar... Ingen REM-sömn där inte!


Tentan gick nog ganska mycket åt helvete... Känns som jag missat alla grundgrejer på de lektioner jag varit borta och det gjorde det hela mycket svårare. Plus att lilla Maddluren inte hade en aning om att vi skulle ha en tenta och fick lov att beställa hem 300-kronors litteraturen samma dag som tentan delades ut. Jag hann bara lusläsa igenom alla kapitlen. Helt åt hellskotta värdelöst! Vafan skulle jag gå å bryta mig för?? Så in i norden dumt.

Jag får hoppas på ett lågt betyg men att jag slipper göra om hela skiten. Det vore det bästa.


Usch vad du klagar idag! Förlåt mig själv! Nu Maddlur är det du som tar dig iväg till skolan, skrattar, har roligt och gör det du ska. Efter det så får du hoppa ner på stan och leta upp en klipptid så ska du se att kommer att kännas mycket bättre när du kommer hem ikväll! Visst?

-Japp, det tror jag också! Å förresten så är det säkert bara jag som tycker att jag är fulare i håret än på bra länge!


Hej svejs i lingonskogen på er alla blåbär!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards