Alla inlägg den 3 juli 2007

Av madeleine karlsson - 3 juli 2007 23:28

Idag känns det lite tomt inuti.

Fast ändå känns det bra.

Ja jag vet inte... kluvet på nå vis.

Bra, inte bra, mindre bra, eller helt okej...

Du får själv välja hur jag känner mig. 

Jag orkar inte bry mig...

Vill egentligen ha en sådandär underbar känsla, sån som man har när verkligen allt stämmer och klaffar å det bara känns varmt i hela kroppen.

Jag tror ja har en sådandär fulperiod nu igen.

Kan va det som stör...

Känner mig ful å tjock å allmänt ointressant. 

Blä!!

Jag vill känna mig fin och uppskattad men det gör ja inte nu.

Usch en kass känsla e det...

Nööe nu får den lilla maddluren sluta klaga å göra nåt åt problemet!!!!




Kram till alla som behöver en!! 





Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards