Alla inlägg den 4 juli 2007

Av madeleine karlsson - 4 juli 2007 20:19

Borde gå ner i vikt.

Borde ta bort det halvt avskavda nagellacket.

Borde förmodligen ringa om ett nytt astmamedicinrecept.

Borde ringa mina vänner oftare.

Borde äta frukost varje dag.

Borde diska.

Borde glömma.

Borde kanske inte låta det vara så som det är.

Borde införskaffa mig lite ny musik.

Borde försöka bli lite mer ekonomisk.

Borde hälsa på mormor å farfar oftare.

Borde säga till alla jag tycker om att jag tycker om dem och att de betyder mycket för mig.

Borde vara nöjd med mitt liv.

Borde slänga en massa gammalt skit jag har i en av de tre garderoberna.

Borde rensa lite i källarförrådet.

Borde åka hem till mamma och pappa och laga mat åt dem.

Borde damma.

Borde träna oftare.

Borde rensa mitt kylskåp oftare så att ja slipper alla mögliga grejjer (millan du vet ).

Borde antagligen frosta ur frysen.

Borde göra slut på en schampoflaska innan jag börjar på nästa.

Borde färga håret.

Borde spela mer gitarr.

Borde spela mer trummor.

Borde starta ett band.

Borde ta sånglektioner.

Borde tvätta köksmattan.

Borde försöka dra ner på lypsylanvändandet.

Borde inte titta så noga i hörnen.

Borde skicka fler vykort (Hurra för snigelposten!!)

Borde säkerligen gå upp tidigare om dagarna när jag är ledig.

Borde säga att jag är en fin människa till migsjälv i spegelen varje morgon när jag känner mig som fulast.

Borde göra en hel del men det jag vill kan jag inte göra.


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards