Alla inlägg den 14 maj 2008

Av madeleine karlsson - 14 maj 2008 11:55

HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!


Finns det någon därute som kan ge mig nåt bra musktips... Imorse höll jag på att få krupp för att min musiklista är så förbannat ouppdaterad! Det är en skam!


Mitt musikintresse har fått lida för konsten! (Har alltid velat säga så... :P haha)


Nä men jag måste återuppta prenumerationen på tidningen Sonic så att jag kan hänga med i musiksvängarna här... Jag känner mig fruktansvärt bakom flötet för jag har ingen koll längre... Den enda som vet vad jag vill ha och tycker om är min vän C! Han brukar tipsa mig lite då och då och han slår banne mig alltid huvudet på spiken!

Senast så tipsade han mig om Markus Krunegårds nya soloskiva. Ni vet killen med snedlugg som annars spelar i Laakso som för övrigt betyder Dal på sven ska. 

Den skivan tycker jag alla att ni ska gå och köpa. (Eller ladda ner alldeles grats men det tänker jag inte säga högt för det är ju minsann olagligt!!)

Markusevangeliet heter den och den är fylld med fantastiska texter om kyrkogårdar och finska mammor och har man tur så kan man lära sig att sjunga med i en och annan refräng som garanterat kommer att sitta som en smäck under kepan i sommarvärmen! 


C, har du nåt nytt bra musiktips så får du gärna tipsa mig för fasen för nu är det musiktorka i mitt mediaplayer!!!!

Ni andra också för den delen även om jag tvekar på att få in några tips.

Det är många som läser men få som gör som man säger åt dem... :P 





GE MIG MUSIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!! 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards