Alla inlägg den 21 maj 2008

Av madeleine karlsson - 21 maj 2008 23:46

Fi faaan rent ut sagt va jag är trött på dethär till synes eviga singellivet!!!!

Jag skulle kunna kräkas, så trött är jag....

Snart tar jag vilken karl som helst å binder fast honom under sängen bara för att han åtminstone ska stanna kvar en vecka... Det lär väl inte bli mycket till förhållande visserligen men jag slipper ju iallafall ensamheten. 


Efter det lär jag väl hamna i finkan bakom lås och bom med en vit tröja virad ungefär tjugofem varv runt migsjälv. Men hey, det kanske det är värt. Då kan man ju inte äta själv å då kanske man blir smal på köpet. It`s a win-win situation liksom! 


Det verkar ju vara ungefär den enda metoden som jag inte provat. Tål att tänkas på detdär. För hur ska man annars lyckas fånga en man runt sitt finger??

Jag är ju bevisligen inte ett dugg bra på detdär med flirtande och såntdär. Jag kan helt enkelt inte fånga mig en egen man. Jag är den förmågan oförmögen.  


Jag behöver en ordentlig kram!!! 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards