Alla inlägg den 12 juli 2008

76

Av madeleine karlsson - 12 juli 2008 12:43

Hejsan hoppsan, jag är tydligen den 76e mest aktiva bloggen här på bloggagratis... Det trodde jag inte... Jag uppdaterar ju inte sådär jätteofta... Inte varje kvart iallafall...

Det e klart, de senaste dagarna har jag nog haft mundiarrè eller nåt för det har bara sprutat ord ur mig...



Jajaj, det va kul iallafall...




Av madeleine karlsson - 12 juli 2008 12:30


Idag kommer han hem, min älskade!

Idag får jag träffa honom åter igen.

Det var så länge sedan, flera månader...

Idag får jag höra hans ljuva stämma och rysa längs ryggraden.

Idag får jag känna hans andedräkt mot min kind.

Hans vackra ord som betyder så mycket ska jag lägga undan och spara, kanske dröjer det länge innan vi ses igen.


Idag kommer han hem, min älskade KENT!





Klockan halv sju ikväll är det insläpp och åtta börjar uppvärmningen med Håkan Hellström. Fisingens så skoj det ska bli! Dörefter är det dags för husgudarna... Kent! De är alltid som bäst här hemma och jag hoppas att de har några ess i rock(!)ärmen... som de brukar ha när de är på hemmaplan!


Jag hoppas såkklart på att få höra några låtar, några kärlekssånger... ;)

Blåjeans är en sådan och kanske quite heart... Den lär ju dock inte spelas men jag hoppas på det iallafall... 747 lär ju spelas så den behöver ja inte ens önska... I övrigt så vill jag höra lite fler äldre låtar...



Nä nu måste jag dammsuga, käka och städa lite till innan jag får besök här...


Hörs av!





Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards