Alla inlägg den 10 juli 2008

Av madeleine karlsson - 10 juli 2008 20:02

Jag glömde att gratulera syrran som kom in på sin teaterutbildning!

Go catch your dream!!!

Av madeleine karlsson - 10 juli 2008 19:50

Nu har jag kanske gråtit färdigt.... Jag vet inte, vi får väl se...

Jag har gråtit och gråtit och hatat och varit arg och ledsen. Men mest av allt har jag gråtit för att jag inte vet om jag står ut i ett år till på jobbet. Det är där skon klämmer mest. Jag är tvungen att vara kvar där i ett jävla år till!!! Det går fan inte. Det orkar jag inte....

Nu känns allt som en pest och pina och jag vet att om drygt en vecka när min semester är slut blir allt som vanligt... Jag kommer att vara irriterad varje dag på jobbet fram tills den dagen jag kan söka in till programet igen. Jag kommer att hata mitt jobb och ångra att jag gick upp varje morgon. Jag som sökte förändring, något nytt för att jag inte pallar med jobbet längre...


Det gick ju precis som det brukar gå, helt åt helvete... Som det går med allt jag ger mig in på... Killar, skola, ja you name it!



Hur faan ska jag orka nu???? 

Av madeleine karlsson - 10 juli 2008 17:21

Jahapp nu går jag å gråter över mitt värdelösa liv.

Fy faan!



Lär inte ha en chans ens i andra urvalet!



:( 

Av madeleine karlsson - 10 juli 2008 14:42

Härmed vill jag bara meddela at min bilddagbok återigen är i bruk!!

Äntligen har jag någonstans att lägga alla mina miljader bilder!!



Välkomna!!!



Av madeleine karlsson - 10 juli 2008 13:41


Jag vill gråta sparka och slåss...

Jag vill att du håller om mig hårt tills jag lugnat ner min irriterade kropp.

Jag vill blunda hårt och pressa ur mig all ilska som ryms i mitt bröst. 

Jag vill älska dig fastän jag inte får.


Jag vill gråta, sparka och slåss...

Jag vill göra något jag aldrig förut gjort.

Jag vill döda min ångest och begrava dess rester. 

Jag vill bli normal fastän jag inte kan.


Jag vill gråta framför dig, sparka dig och slå dig...

Kan du låta mig göra det? 






Ibland är man bara så fruktansvärt irriterad och ledsen och arg å allt va det nu är... Då kan man känna som i texten ovan eller så kan man välja att stänga in allt inom sigsjälv som jag gör. Undrar vilket som är bäst? 

Av madeleine karlsson - 10 juli 2008 13:35

Jag har varit inne på sidan studera.nu minst typ 3829292829 ggr men ännu finns inget besked. Inget besked om huruvida jag kommit in eller ej.

Dethär är en plåga, en tortering eller något annat som kan liknas vid något hemskt... 

Jag HATAR att gå och vänta. Det är något av det värsta som finns. 


Snälla släpp in mig på högskolan du snälle skolgud!!!! 

Av madeleine karlsson - 10 juli 2008 00:13

Ett virrvarr av sladdar i lådan, hårfön, plattång, såntdär som gör en modern...

Rak i håret, rak i kroppen, allt ska vara rakt nu för tiden.

Till och med åsikterna ska vara raka. Ärliga likaså. 

Inga böjda lögner tillåts och inga kurviga kroppar behövs.

Dethär är världen rak och där lever vi upprätt och riktigt.

Raka streck på kurviga vägar talar om att inget böjt är perfekt utan linjer. 

Långrandiga dräkter på smala människor, så rakt det kan bli.

Vågräta leenden i människors ansikten, miner utan former.

Rakt.

Tråkigt.

Ge mg en banan! 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards