Alla inlägg den 16 juli 2008

Av madeleine karlsson - 16 juli 2008 22:22


Okej, imorgon är det dags att fara iväg till Säffle för en liten pop/indie festival. Detta tillsammans med C, A, R och syrran... Det kommer bli gräsligt roligt! Vi är borta i fyra dagar eller va det nu blir...


Grejjen med detta är att vi ska tälta... Jag praktiskt taget avskyr allt som har med tältande att göra förutom den fina naturen man då brukar befinna sig mitt i. Ingen dusch, ingen toalett och inget handfat att tvätta sina händer i efter att man gått på toa eller hållit i något äckligt, kondensen som blir efter en natts sömn, lukten osv osv. Dessutom är man nästan tvungen att sova i en sovsäck som ger en den värsta formen av klaustrofobi. En sådan kryper jag bara inte ner i. Det får bli liggunderlag och täcke, så det så! :)

Jag har lite panik över dethär med hårtvättandet åxå... Det går ju knappt att tvätta håret om man inte har en dusch... Men jag får väl lura ut nåt annat sätt att göra det på. Jag har faktiskt gett migsjälv en avgiftning och försökt att inte tvätta håret varje dag. Det har gått rätt så bra men jag känner mig så himmelens ofräsch... Nåväl det kanske är bra att vara lite skitig ibland... :P



Näni nu ska jag nog ta och packa litegranna. 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards