Alla inlägg den 13 november 2007

Av madeleine karlsson - 13 november 2007 15:28

Varför kan tvätten inte tvätta sigsjälv?

Varför kan lägenheten inte städa sigsjälv och varför diskas inte disken medans man är på jobbet så att det är klart när man kommer hem?


Idag är jag totalt orkeslös och har inte lust med någonting!! Tvättstugan är full med tvätt som ja inte har den minsta lust att tvätta och lägenheten måste städas men jag bara sitter här...

Jag sitter här som en slö jäkla soffpotatis och vill bara skita i allt och gå och lägga mig.


Idag är inte en idealisk dag, jag är sååååååå fruktansvärt sugen på choklad så ja skulle kunna döda för att få en bit. Jag hatar att vara tjock och jag hatar bantning!!! Jag vill kunna äta vad jag vill när jag vill och hur mycket jag vill! Kommer dock aldrig att hända för då skulle jag förmodligen se ut som en blåval efter ett tag.


Nää vet ni vad denhär dagen tar fan priset som värdens mest värdelösa skitdag! Det är grått ute, jag kan inte träna, tvätten hopar sig och dammråttorna skriker!! Till råga på allt så finns det ingen som man kan söka tröst hos, få sig en kram av eller lite mys i soffan. Jag är så jävla singel som det över huvud taget går att bli! När ska dethär eländet ta slut?



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards