Alla inlägg den 26 november 2007

Av madeleine karlsson - 26 november 2007 15:31

Alltså nu börjar irritationen växa inuti bröstet.


Nu har jag varit förkyld i en vecka och det är fortfarande inte bättre, lungorna känns som två överansträngda russin och luftvägarna har liksom krympt ihop till något obefintligt....

Min träning är ju bara att glömma eftersom det är en rätt viktig del att kunna andas när man studsar runt.. å annars med för den delen.... 

Jag har alltså inte tränat på en hel vecka, gissa om man känner sig något lat.... Men det går helt enkelt inte när hela halsen e full med slem å annat skit som täpper igen.

För att inte tala om den underbara hostan som dök upp igår och höll mig sällskap hela natten... Sov jag tre timmar så va det inte mer.... Därför går denhär måndagen i trötthetens tecken...


Jag tyckte dessutom så himla synd om migsjälv idag att jag gick och köpte världens mest onyttiga glass... Jag kunde inte motstå den när jag läste vad som fanns i den... Små små chokladdinosaurier gömde sig i den goda chokladglassen bland kaksmulor och annat... Usch så onyttigt men ack så roligt och gott. Det lindrade hostan en del får jag lov att medge. Kyla känns bättre än varmt te å sånt...


När jag blir frisk så får jag helt enkelt leva på vatten och träna hela dagarna...........


Nu ska jag ta mig en promenad!!



Kram på er alla som jag tycker om! 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards