Alla inlägg den 6 mars 2007

Av madeleine karlsson - 6 mars 2007 11:46

12:20 TisdagGrått å ännu mera grått.Maten uppäten, disken rendiskad.Musik i högtalarna, som vanligt.Allt är som vanligt. Tråkigt.Det blev likadant...igen... Fast å andra sidan, hade jag väntat mig något annat? Kanske inte väntat utan snarare hoppats. Hoppats att det nu kanske för en gångs skull skulle gå lite annorlunda. Att mönstret skulle brytas. Bli rutigt istället för långrandigt... Men jag fortsätter på samma stig... tydligen. Utan att veta vad jag gör för fel. Kan ingen bara tala om det för mig? Eller kanske bara ge mig en hint? Så att jag kan byta spår eller försöka navigera mig åt rätt riktning åtminstone. Jag har redan en karta men kompassen som kan hjälpa mig att hitta rätt saknas. (Kanske ska undersöka om de har en billig till salu på Ebay?)Hur ska jag någonsin veta vad felet är om ingen talar om det för mig? Tycker folk att det är en rolig lek att retas med mig? Låta mig vandra runt i cirklar med tårar i ögonen om och om igen?Jag känner ingenting... Tyckte varken det var fel eller rätt. Orkar inte bry mig...igen... orkar bara inte... Jag tänker bara vara migsjälv denhär gången. Inte tänka på det som varit utan blicka framåt. Jag tänker inte analysera och bryta ner alla detaljer till minsta molekyl. Jag tänker inte undra och fundera. Slösa tid. Jag tänker inte låta dig inta min hjärna och ta över så som jag tidigare låtit sådanahär händelser göra. Du var ingenting och du är ingenting. Och du kommer definitivt aldrig att bli någonting.12:43 TisdagOver and out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards