Alla inlägg den 30 mars 2007

Av madeleine karlsson - 30 mars 2007 18:21

Kvällssol.Täppt näsa, torra luftrör.Känner mig ensammast i världen idag. Jag är sååå uttråkad.Jävla skitförkylning!Jävla astma.Sätter stopp för mina planerade aktiviteter.Det är jobbigt att vara social och ha roligt när man inte kan andas som man ska.En vanlig förkylning för en vanlig människa innebär oftast nästäppa, hosta och ofantliga mängder snor.Förkylning för min del betyder astma!Det betyder att det är ansträngande att bara ta sig till affären för att handla.Det betyder att man vaknar mitt i natten av att man inte kan andas.Det betyder att man inte kan skratta och ha roligt för då får man ännu mer astma. Ja jag lider även av ansträngningsastma...Så förkylningsastma plus ansträngningsastma är ingen bra kombo.Därför blir det kvällen till ära myskväll med pappa! *trumvirvel* Istället för utekväll med mina arbetskamrater. Vi skulle ha gått till papas tapas för att äta mat och sedan göra stan osäker.Det blir inget sånt för min del idag. Hoppas ni andra har roligt iallafall!Får väl höra om alla bravader på jobbet på måndag.Jag som tagit ledigt denhär helgen endast för detta ändamål.Så förbannat typiskt!!!!Kan inte låta bli att irritera mig...Jag brukar aldrig bli sjuk.ALDRIG!Men såklart när man ska göra något roligt som man sett fram emot så ska man åka dit.Min astma är mitt fängelse!!Hade jag bara vart snorig hade det vart en annan sak. Då hade jag ju gått iväg iallafall.Nää om ändå denhär sjukdomen satt någonstans och var som en liten klump som man kunde operera bort... Så att man kunde bli frisk och vara som alla andra. Men icke! Får stå ut hela livet. Det ska väl iofs gå bra men jag blir så irriterad på astman och min allergi ibland när den sätter krokben på mig. Det är inte snällt!Nä nu ska jag ta ännu en dos luftrörsvidgande medicin å lägga mig i soffan för att läsa lite...Så roligt så roligt!Over and fucking out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards