Alla inlägg den 14 mars 2007

Av madeleine karlsson - 14 mars 2007 22:18

Lugnt och tyst här hemma. Bara tv:n som babblar för sigsjälv.Orkar knappt lyssna.Orkar inte lyssna på alla tankarna inuti mitt huvud heller.Det är en enda röra därinne.Som en fruktsallad.Där finns både goda frukter såsom vindruva och apelsin och mindre goda frukter såsom äpple och banan å ett å annat russin. (Ja, vissa har russin i sin fruktsallad)Jisses... Hur kan man få en förvirrad hjärna att bli en fruktsallad??Nåväl... Snart Idol på tv.... Då får man sig hur som helst ett gott skratt å kan stänga av sina egna tankar en stund... Ska bli gött.See ya!

Av madeleine karlsson - 14 mars 2007 01:39

Ibland blir jag bara så rädd. Det blir pannkaka av alltihop!Det är ditt fel å ditt å ditt å ditt å ditt å alla andra som lämnat dåliga minnen efter sig. Dåliga erfarenheter...Sånt som gör ont sätter sig längst fram i berg och dalbanan å skriker åt mig medans allt det fina gömmer sig någonstans därbak alldeles knäpptyst.Sedan går jag å köper sockervadd å låtsas som om allt är som vanligt.Tills det rinner över... Kudden blir blöt, linnet blir blött, kinden blir blöt...Ta lite mera sockervadd...Åk ett par varv till ni tankar därinne.Ni skall snart bytas ut, ersättas.Glömmas bort.Lika bra att ni har roligt medans tid är.En dag skall också jag våga sätta mig längst fram i berg oh dalbanan och skrika. Skrika högst av alla. Skrika av glädje!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards