Alla inlägg den 22 mars 2007

Av madeleine karlsson - 22 mars 2007 13:14

Something innocent, lets hide tonight.Deep deep down I feel an insight.Far away from scary places.Far away from scary faces.Hiding underneath you see.It`s nothing there for you and me.Looking at us from above.Nothing you can see my love...Scary places in abound.Scary faces all around.Things that won`t collaborate,Neither can we, it`s all to late.Missing things, gone lost forever.Maybe there is no whatever?Looking back to see a light...Looking back without a fight...Apropå förvirring...Like a flower by the riverside, You`ve lost your way and now you slide.Like a lonely flower by the river, so alone you stand, you shiver.All these people and hungry faces.They took away our hiding places.So far away you seem to me.As far as you could ever be.You left me broken, now it aches.Left me broken without mistakes.Jorå såatte, nog är man förvirrad ibland... Eller så har man bara för många tankar i huvudet samtidigt? Eller är det just det som är förvirring?Tankarna har stannat helt.Likaså har du.Du stirrar på mig lika stelt som jag gör på dig nu.Nää nu får jag ta å ge mig.Over and out!

Av madeleine karlsson - 22 mars 2007 13:02

Vad gör man när man inte förstår?Vad gör man när man känner sig lite vilsen i sigsjälv?Vad gör man när man känner sig lite vilse i någon annan?Låna mig dina tårar.Ge mig ditt skratt.Se med mina ögon, känn med dina känslor men byt tankarna mot mina.Mmm förvirring i hjärnan uppstår då och då. Visst är det bra ibland men oftast skapar det bara problem eller frågetecken som man inte förstår hur man ska kunna räta ut. Oftast så löser sig allt på bästa sätt utan att man märkt hur det skett. Kanske ska man inte tänka så mycket utan bara agera och känna efter hur det känns i magen? Magen har en del att säga till om faktiskt. Jag litar på min mage, iallafall känslan i den. Det måste jag för jag har inte så mycket annat att gå på.Bara inte magen får för sig att göra en helomvändning och byta åsikt.Men har den svikit mig i något annat avseeende än att jag aldrig kommer att få några magrutor? Nä, inte såvitt jag kan minnas.Så alltså gott folk, gå på magkänslan. Det är där alla svaren finns!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards