Alla inlägg den 3 september 2008

Av madeleine karlsson - 3 september 2008 00:02



GRATTIS J och S till er fina son som ni väntat så länge på!! Jag antar att han är fin och säkert det vackraste ni sett.



Jag fick alldeles nyss ett fint samtal från en av mina absolut närmaste vänners man. Han berättade att de blivit föräldrar till en liten, liten pojke!! Som vanligt så började jag gråta och skrek i luren! Vad annat ska man göra när man får en sådan otroligt fin nyhet?? Jag blir stolt även fastän det inte är mitt barn. Men jag är stolt över J som jag känt i över 20 år och över S som är en av de snällaste människorna på dethär jordklotet! Ni har tur som har varann och nu en liten skrutt därtill!


Jag kan knappt bäga mig, jag vill se vad det är för en liten filur ni skapat. Jag är så himla glad för eran skull!!!!



Nu kommer jag aldrig att kunna somna... Eller så gör jag det, med ett leende på mina läppar...




Tycker om er så himla mycket! Alla mina vänner då alltså!!! 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards