Alla inlägg den 8 september 2008

Av madeleine karlsson - 8 september 2008 00:52


I skolan har vi haft någon form av allmän datakurs som vi inte får några poäng för... I den kursen ingår det att man skall göra ett antal kunskapstest där man måste ha 75 % av svaren rätt för att få godkänt... 


Nu har jag gjort de testen och jag klarade inget!!!! Inte ett enda ett... Dålig Maddlur!!

Det är sådana frågor som jag inte har en aning om. Hur man gör ditten och datten med/på en dator och vad det ena och det andra är och vad man får göra och inte. Skitsvårt för mig som verklige  inte pysslar med datorer. Allt jag gör med min dator är ju att surfa och ladda ner bilder på den från kameran min. Jag har inte ens word installerat och har inte pysslat md det sedan jag gick i gymnasiet vilket var en del år sedan. Jag kan ingenting! 


Så av dessa test kan jag dra en slutsats. Jag är ingen datanörd! Å det mina vänner känns ju iallafall rätt skönt att veta... :) 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards