Alla inlägg den 7 september 2008

Av madeleine karlsson - 7 september 2008 22:54

Idag är det återigen söndag. Det går så fort!! Snälla sakta ner tiden lite....


Har vart trött heeeela dagen. Drygt när folk som man inte vill ska ringa ringer svintidigt på mornarna å stör.... Usch!!!! När ska du fatta att jag inte vill träffa dig??? Gaaaaah.....


I övrigt har helgen varit alldeles i sin ordning. Var i sthlm på fredagen och glodde på Millencolin tillsammans med mina nyblivna klasskamrater. Det var gött! Riktigt bra ljud på grönan måste jag säga... Jag som annars är kräsen :P

När vi kom tillbaka till stan så skulle jag ju såklart visa den schyssta puben RAW men det var liksom igenbommat och alldeles jättedött. Inte en människa sågs på flera meters avstånd... Vi gick till kåren istället... det var precis lika dött där. Vid dethär laget började jag ursäkta vår stad för min vän M som flyttat hit från Malmö... Jag drog istället med na till Nybron och visade rockkällaren... Väl där satte tröttheten in och vi gick... haha Hoppas ändå att du fick nån positiv uppfattning om denna döda stad,... :) 


Det som slog mig i helgen var att det måste ha serverats oerhört dålig kebab... Jag såg säkert minst tio olika kebabspillningar.. Kvarlämningar och rester från kebabrullar och annat.... Äckligt och fruktansvärt lätt att snubbla i...

Nä, plocka upp efter er om ni ska hålla på å bajsa kebab!



Ikväll bjöds det på bio med systeryster och lilla mor. Vi såg på mamma mia och fisingens va den var rolig. Mycket bättre an vad jag förväntat mig. Handlingen kanske inte var så jättebra men den var sjukt kul. Värd att se minsann! 



Nu orkar jag inte larva mig här mer. Jag borde gå och sova för imorgon är en mycket mycket viktig dag! Inte bara för att vi ska till Sala med klassen och ha en skrivuppgift utan för att jag imorgon ska få träffa en av mina bästa vänners förstfödde son!! Det är en helig upplevelse! Jag ska få skåda ett underverk.... 


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards