Alla inlägg den 18 september 2008

Av madeleine karlsson - 18 september 2008 16:55


Jag ligger här å läser ur Rune Pettersons bok om informationsdesign... Det är intressant men inte ett dugg kul. Boken har denne svensk såklart skrivit på engelska.

Det var några år sedan sist jag begravde näsan i en engelsk bok och nu känner jag hur orden liksom bara snurrar runt i skallen på mig.

Hur i hela friden ska jag få ihop fyra a4 sidor med text i dethär ämnet???????? Jag vet inte hur det ska gå till ärligt talat men jag kämpar på. Kunde inte Rune ha skrivit denna bok även på svenska???


Jisses amalia säger jag bara. Jag har nappt två veckor på mig att göra färdigt den fyra sidiga uppgiften... Känns liiiite jobbigt faktiskt! 

Grejjen är den att innan jag läste  denhär boken, eller ja, kopierade delar ur den så tykte jag att jag hade en rätt bra koll på vad informationsdesign var men nu snurrar denne petterson till dethela och delar in allt i små grupper som han så pedagogiskt han bara kan försöker förklara... Å jag känner mig alldeles vilsen... Jag tänker skriva denhär rapportenpå hur jag ser på det hela tror jag... om det nu går... Vi ska nämligen reflektera över saker han skrivit och om saker som är informationsdesign.





Det är svårt dethär!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards