Alla inlägg den 13 september 2008

Av madeleine karlsson - 13 september 2008 00:54

Ojojoj, dethär var den roligaste kvällen på bra länge! Mina härliga arbetskamrater lurade iväg mig till västerås. Jag fattade absolut ingenting. Jag som på min höjd hade gissat på att vi skulle bowla och käka lite mat hade heeelt åt hellskotta fel.


De körde mig som sagt till västerås där vi åt mat på en restaurang som tydligen inte hade några rättigheter till att servera alkohol. Väl där så fick jag ett kuvert med ett fint kort. I kortet fanns ett korsord som jag skulle lösa för att få reda på vart vi skulle någonstans.


Jag löste kosordet och fick fram ladys night och fattade iallafall ingenting... haha jag tänkte att vi skulle ha en tjejkväll liksom eftersom jag inte lagt märke till att stenmarck och hans följe hade startat showen igen. Men så förklarade dem att det var själva showen vi skulle se. 


Det var jätte jätteroligt och Stenmark, ja han e fan rätt fräsch! Tack så jävla mycket C, A och  S för att ni ordnat så fint för mig. :) Ni är de bästa arbetskamraterna ever! 






Kraaaaam 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards