Alla inlägg den 5 september 2011

Av madeleine karlsson - 5 september 2011 16:26

 


Är grön idag. Inte av avund dock, utan för att det är fint. Lyssnar på Adele och försöker glömma att jag har smärtor i halsen och högra örat. Orkar inte. Dricker te för fulla muggar och erbjuder mig själv soppa till lunch. Svampsoppa.


Igår var jag min egen Idoljury här hemma i tv-soffan. Ni har väl inte missat den nya säsongen? Jag tycker den här uttagningen är absolut roligast. Jag håller sällan med tv-juryn... Ibland får jag lust att ställa upp själv för att se om man hade gått vidare. Haha men det lär aldrig hända.


Det var något jag skulle skriva men jag har tappat orden. Demensen är nära förestående vid den ringa åldern av 28 år. Nåja, jag letar vidare, kanske kommer det något vettigt ur mig framöver?



   

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards