Alla inlägg den 6 mars 2008

Av madeleine karlsson - 6 mars 2008 12:46

Idag skall företaget, vars bok jag tydligen skall medverka i ställa ut på en ung företagarmässa som går av stapeln här i Eskilstuna. I munktellstaden närmare bestämt.

Jag fick med mig min vän J så vi ska gå dit och kolla läget och så hade jag tänkt hälsa på grabbarna i företaget ungtförlag.


Grejjen med dethär är att jag inte tror att det är sant... Jag har läst mejlet typ 37593082 ggr för jag tror att jag läst fel. Har de inte klämt in ett "inte" mellan orden, dina bidrag och har valts ut??? Nej, jag ser inget... så alltså måste det vara sanning?

Jag kommer garanterat inte att tro på dethär förrän jag får prata med ungdomarna och fråga om det verkligen är jag som ska vara med i boken...


Helt skumt!


Visserligen är det ingen bok som skall tryckas och ges ut i massupplagor men det känns ändå helt overkligt. För mig är det en stor grej tror jag...


Tänk om de skickat mejlet till fel person och att jag inte alls ska vara med i boken??? Tänk om.....


Sådär tänker jag hela tiden, jag går runt och är svinnervös för att jag missuppfattat hela skiten och läst fel i mejlet... haha!!






Nu tycker jag att ni ska ta er till mässan i munktell och köpa ett ex av boken och stödja företaget!! Gå in på ungtforlag.se och läs mer.


Jag återkommer!!!




Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards