Alla inlägg den 28 mars 2008

Av madeleine karlsson - 28 mars 2008 21:33

Okej, här sitter jag typ snirförkyld eller pollenallergisk... Jag vet inte vilket men jag känner mig totalt däckad!!! Orkar inte nånting, bara sover....

Igår somnade jag klockan tio, klockan TIO!!!!! Jag brukar somna tidigast klockan ett oavsett när jag ska upp.... Jag vaknade sex och åkte till jobbet, jhobbade en stund och fikade sedan med F och sedan var det bara raka vägen hem och slänga sig i soffan. Där somnade jag och sov till klockan sju nu ikväll och jag är fortfarande lika jävla trött som innan...

Detta är INTE normalt...


Jaja, nog om det, jag har nu varit på mitt möte med den snällaste av studievägledare. Valet bland kurser och program var enkelt. Här i stan finns inget jätte-utbud och mitt val föll på programmet som heter Textdesign!! Det kändes som ihopsnickrat enkom för mig... Nästan... En bred utblidning där man kommer att lära sig en massa massa massa saker!!!


Jag slog slag i saken och anmälde mig till det programmet omedelbums! Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att jag kommer att komma in. Jag vill verkligen dethär!!!



Så snälla ni, håll tummar och tår!!!!!! 

  

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards