Alla inlägg den 16 mars 2008

Av madeleine karlsson - 16 mars 2008 16:17


Jahapp, så var det klart då. Det blev glitterskatan från småland, eller katten som pappa kallar henne, som skall skickas till kvalomgången i Belgrad.


Vad skall man nu säga om detta?? Finns det ens något att säga?

Personligen så tycker jag att Charlotte Perelli ser ut som en frusen fiskpinne i sin glitterkreation till klänning. Hon kan varken röra sig fram eller tillbaka utan stapplar runt på sina pinnar till ben i klackskor som är en halvmeter höga... *suck*

Hur i hela fridens namn kan man välja en sådan stel "klänning"???? Det kan ju inte vara bekvämt någonstans och hur fan kan hon andas i den? Det är för mig ett mysterium...


Något annat som stör mig med denhär lilla skatan är hennes mittbena!! Vem delar upp håret i en mittbena nu år 2008? Det gjorde man på nittiotalet när alla hade pagefrisyrer. Jag tycker att mittbena är fruktansvärt fult, oavsett vem som har det. Bort med den!!! Dessutom kanske Perelli någon gång kunde se lite naturligt sminkad ut?? Jag kallar henne inte glitterskata utan anledning...


Låten då?

Jaadu den kommer jag inte ens ihåg, den har inte fastnat i min annars väldans musikuppsnappande lilla hjärna. Med andra ord så måste det vara en riktigt rutten skitlåt. Ungefär som alla de andra 31 bidragen som vi plågats med nu under sex veckors tid.


Jag tror att med denhär låten så kommer vi att ha absolut noll chans att vinna. Undrar om vi ens kvalar in till självaste schlagerfinalen med denhär kassa överproducerade glitterkavalkaden som framförs av en stelfrusen fiskpinne???  Baaah....


Nää usch kan inte allt dethär spektaklet bara ta slut snart????? 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards