Alla inlägg den 19 januari 2011

Av madeleine karlsson - 19 januari 2011 17:25

 


Gissa vad den här luren har gjort idag???




Hahaha, jojjomensan, hon har joggat! Utomhus! På is! Med joggingskor på! Och hon klarade det! Jag är mäkta stolt för så här tidigt på året har jag nog aldrig joggat förr. Det gick ganska bra även fastän det var läskigt och vissa bitar fick man helt enkelt hoppa över, inte hoppa utan strunta i att springa på.


Jag joggade inte flera mil utan en rätt kort bit men det var bra gjort av mig ändå. Resten gick jag! Jag har nog aldrig haft så ont i lungorna som idag, det gick knappt att andas på grund av kylan och astman men det sket jag i! För det var härligt!


När jag kom hem gjorde jag lite andra övningar som jag bär med mig från min dansperiod och det kändes hur bra som helst. Jag är nöjd.


Utöver mitt träningspass så har jag städat, dammsugit, dammat, torkat fönsterbrädor och köksluckor och tvättmaskinen och vardagsrumsbordet och så har jag tvättat. Dessutom har jag idag gjort färdigt ALLT skolarbete i den här kursen. Bra jobbat av mig!


Dendär restuppgiften måste jag ta tag i snart åxå...



Hoppelihopp så jävla effektiv jag varit idag!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards