Alla inlägg den 1 april 2007

Av madeleine karlsson - 1 april 2007 21:58

Måste bara sätta in en bild på min sambo!! Min älskling sedan 17 år tillbaka!Fille the turtle!

Av madeleine karlsson - 1 april 2007 21:47

Ännu en helg har passerat.En helg som jag trodde skulle bli något annat än vad den blev...Jag planerade och tog ledigt från jobbet denna helg för att jag skulle göra så mycket roliga saker...Men jag hade inte planerat in att bli så satans förkyld så att jag inte kunde följa med mina arbetskamrater ut å äta.Min syster hade inte planerat att börja kräkas mitt i festen på grund av en dålig räka på smörgåstårtan.Vi hade inte planerat att jag skulle beställa en taxi och förlja med min syster hem innan klockan var tolv på kvällen ens.Jag hade inte planerat att jag skulle bvara hemma i min säng klockan ett igårkväll efter att min syster var hemma ordentligt.Inget blev som det skulle denhär helgen.Tråkigt och alldeles värdlöst.Visst var det roligt stundtals men astman tog knäcken på mig och räkan tog knäcken på min syster. Dumma jävla räka!!! Å dumma jävla förkylning!!!Dumma jävla helg helt enkelt!Jag som ville ha så roligt å så bidde det bara pannkaka av alltihopa!Ajja there are moore weekends to come!Simma lugnt!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards