Alla inlägg den 19 april 2007

Av madeleine karlsson - 19 april 2007 15:51

Hela dagen har du ägt mina tankar. Du tar upp all tid. Min tid.

Vet du om vad det är du gör med mig? Vet du om vad det är jag gör med dig?

Allt jag ser, allt jag hör, mycket påminner om dig.

Ljud, lukter, sånger och platser. 

Jag simmar runt i en sörja fylld utav dig. Badringen runt magen som fortfarande håller mig ovanför ytan läcker luft... 

Jag vet inte vad jag ska göra. Hur jag ska göra. 

Ja, vad ska jag göra med dig nu när jag vet att det är så svårt att glömma? Näst intill omöjligt. 


Nej jag kan inte glömma dig. Det går inte.

Du har tagit en del av mina tankar och gjort dem till dina. Du äger dem och jag vet inte hur jag ska kunna få tillbaka dem... 








Av madeleine karlsson - 19 april 2007 13:00

  

 Du älskar regn och allt som har med tårar att göra. 

Du sitter där med våta kinder och ler.

Skrattar åt alla som inte kan förföra.

De som sitter hemma och ber.



Hon gömmer allt som har med känslor att göra.

Hon står där rädd och skygg.

Orkar inte lyssna, vill inte höra.

Vill bara känna sig trygg.



Han hatar allt som har med kärlek att göra.

Han står där vilsen, vad va det han ville?

Är det honom han vill röra?

Är han kär i en kille?



De hatar allt som har med livet att göra.

De står där med frågor utan svar.

Våga vara. våga beröra.

Det är det enda sättet att för evigt stanna kvar.

Av madeleine karlsson - 19 april 2007 01:30

Det är ensamt här hemma... 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards