Alla inlägg den 4 april 2007

Av madeleine karlsson - 4 april 2007 13:44

Allt känns hopplöst idag....

Av madeleine karlsson - 4 april 2007 13:15

Påsk.Snart är det påsk och jag förstår inte vart tiden tar vägen.Det går fort och ibland glömmer jag att spänna på mig bältet.Jag får hoppas att det finns en fungerande krockkudde i mitt fordon.Livet liksom svischar förbi.Nyss var man sex år och hade fått sitt nya my little pony stall i födelsedagspresent. Lyckan var obeskrivlig.Nyss var man sju och började i skolan.Nyss var man tonåring med rädsla för vem man var och vem man skulle bli.Nyss fyllde man 18, tog studenten och fick supa sig redlös på krogen, lagligt!Nyss fyllde man 20 och handlade sin första cider på systembolaget. De sade grattis i kassan.Nu är man 23 år och på väg till det 24:e.Gammal?Ung?Beror på hur man ser på saken.Frågar jag tanterna på jobbet så säger de: Nämen ååååå du har ju heeela liiiivet framför dig flicka! Frågar jag ett dagisbarn så är jag lika gammal som påskkäringarna som flyger på sina kvastar nu i påsk.Frågar jag migsjälv så blir svaret att jag inte har en aning.Jag är vuxen i vissa avseenden men i andra är jag lika barnslig som detdär dagisbarnet.En sak är säker, det är bra mycket lättare att vara ett dagisbarn än en ful gammal påskkäring!!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards