Alla inlägg den 7 april 2007

Av madeleine karlsson - 7 april 2007 01:14

Hemma i ensamheten igen efter en kväll med kusinföräldrar och de egna föräldrarna....Det känns tråkigt.Tyst och tomt.Ensamt.Jag gillar att ha folk runtomkring mig.Till och med Fille sover...Hur kul kan det bli.Man är sådär lagomt berusad och känner inte direkt för å sitta här ensamen...Inte mkt att göra nåt åt.Tråkigt nog.Får väl fortsätta min ensamhet här ensam.Vill ha sällskap.Värme och någon att krama om.Får väl ta mina substitut, björnen och dinosaurien som för övrigt är en triceratops.En sådan dinosaurie med nacksköld och två horn i pannan samt ett fram på nosen.De ger inte ifrån sig någon värme och kramar heller inte tillbaka men de är mjuka iallafall...Alltid något...Jahapp...Nä man kanske ska ta å duscha då eller nåt bara för å döda lite tid...Good night all a`yall!!!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards