Alla inlägg den 14 april 2007

Av madeleine karlsson - 14 april 2007 23:03

Det är sommar ute nu...sägs det...Det hörs.Utanför, nere på stan och i rondellen så är det full fart. Jag hör bilar med dunkadunkamusik i som glider förbi här nedanför och folk som tjoar och tjuter.Jag vill också vara med, göra mina egna ljud och ge staden mitt eget liv.Jag vill vara delaktig.Till och med fåglarna i träden här utanför har fest. Sitter på grenar och kacklar.Det är fest i lägenheten ovanpå min. Även där spelas dunkadunkamusik(Just nu, basshunter). Gräsligt, vidrigt.Jag kommer med all säkerhet inte att kunna somna förrän de har bestämt sig för att ta sig ner på stan. Då det blir tyst.Jag kommer med all säkerhet att vara dödstrött imorgon när jag går upp klockan sex för att gå till jobbet.Jag kommer att vara nästintill död när jag sedan kommer hem från jobbet klockan någon gång efter åtta på kvällen imorgon...Suck!Dessutom har jag lust att rycka ut allt därinne, allt som gör ont. Menssmärtor kan ta sig i arslet!!! Vem faan kom på dem? Den som gjorde det borde omedelbart dömas till ett helt liv fullt av menssmärtor, varje dag, varje minut, varje sekund!!!!!!Hmm jajja nog av den saken. Nu ska jag försöka krypa till kojs så att jag orkar upp imorgon bitti.Ha så roligt alla ni därute på stadens gator och torg!!! Vi ses en annan helg!!!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards