Alla inlägg den 10 april 2007

Av madeleine karlsson - 10 april 2007 22:07

Det behövdes inte mycket för att få mig dit jag en gång var.Det behövdes inte mycket för att få tillbaka det jag en gång kände.Jag kan inte låta bli att irritera mig.Var du tvungen att dyka upp just nu?Tillbaka...Allt är tillbaka.Jag är åter igen på ruta ett och kommer säkerligen inte att komma bort från den rutan på ett bra tag.Faan åxå...Jag tycker om dig så himla mycket men vet vart allt leder...Till ingenting...Allt känns onödigt men någon sade att känslor kan man inte styra...Kanske är det så.Men jag önskade att jag kunde styra min känslor åt ett annat håll.Börja om.Kanske va det det jag hade gjort? Kommit åtminstone en bit på väg...Men så kom du tillbaka och kursen ändrades...Om jag ändå hade en karta och en kompass. En karta som visade vart det jag letar efter finns och en kompass som hjälpte mig att styra förbi alla hinder och hitta rätt.Hjälp!Så svårt det är att leva.Så svårt det är att göra alla till lags.Så svårt det är att veta vad man vill och vad man känner.Så svårt det är att släppa taget och gå vidare...

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards