Alla inlägg den 11 maj 2007

Av madeleine karlsson - 11 maj 2007 21:41

Jag menar inte mitt husdjur och jag menar heller inte mitt könsorgan...

Men min datamus är död...

Stendöd.

Den varken lyser sådär fint som den brukar eller rör på sig...

Den lilla pilen är alldeles stilla...

Usb-porten har dödat min mus!

Den drog sina sista små klick för någon timma sedan och nu ligger den med svansen ihoprullad i en mörk vrå i väntan på begravning (närmaste jävla sopnedkast).

Jag blir så innerligt trött på elektriska pryttlar! De går sönder, man byter dem, de går sönder igen, man byter dem igen och så går de sönder en gång till å då skiter man i det...

Nu får jag istället använda musen som e på laptopen..skitirriterande! Allt tar dubbelt så lång tid... *suck*




Om någon har en ny mus att ge mig så hör av er! I`m in need... :P 

Av madeleine karlsson - 11 maj 2007 18:07

Idag har jag ätit en smörgås...

Det är inte bra.. jag vet...

Men jag är inget sugen på nåt... Vill inte ha nåt...

Ja börjar få huvudvärk nu åxå... Kombinerad mens och ingen mat... som gjort för huvudvärk! Tack!!! Jag älskar att vara kvinna!!

Känner mig lite nere idag. Ensam. Ja som vanligt... 

Usch!!!!

Är det någon som har ett gömställe till övers? Som jag kan få låna en stund tills det känns lite bättre? 

Eller är det kanske någon som händelsevis vill byta liv litegranna? En stund bara? Prova på någe nytt? 


Nähäpp, inte det... nä okej...


Då får jag väl stå ut då antar jag...


Nääe va ska man hitta på?? Syrran ville glo på film men det har jag ingen lust mä... Jag vill ut, träffa folk, göra nåt annat än att sitta här hemma hos mig... Jag vill leva!!!! Jag vill skratta!!! Jag vill älska!! jag vill gråta!




 Nu ska jag ta en treo...




Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards