Alla inlägg den 26 maj 2007

Av madeleine karlsson - 26 maj 2007 02:45

En massa timmar har passerat..

Många låtar, trötta ben och fötter samt en halv hamburgare senare inser jag att kvällen varit mkt lyckad! 

Jag har nästan inte tänkt på dig alls!

Jag har dansat, svettats och haft roligt på dansgolvet tillsammans med goda vänner.

Det behövdes!

Tack alla ni! 

Däremot är jag så  innerligt trött på Elita med vänner som mitt i all dans på dansgolvet stänger av musiken för att de skall gå någon form av "modevisning".

Dvs halvnakna med endast smååå små bikinis på... Helt värdelöst för oss tjejer men ni killar, ni blir som barn i en godisaffär. Ögonen tindrar och tankarna lyder: Måtte jag få gå upp på scen och dansa med elita, hon är ju såååååååååååå snygg!!!

Herregud!!

Nä såntdär tjaffs ger ja inte mkt för asså. Klarar mig såå bra utan.



Nu kallar duschen...sedan en god natts ssömn!!!



Kram 


Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards