Alla inlägg den 13 januari 2008

Av madeleine karlsson - 13 januari 2008 23:08

Jag kom på en grej idag...

Eller nyss,när jag stod i duschen kom jag på det...

En rätt knäpp fast ganska så rolig å kanske lite praktisk grej...


Jo förstår ni, såhär e det, alla vet ju hur msn fungerar??? Man har sina vänner samlade där och kan skriva ditten och datten... Dessutom kan man skriva valfri text i ett litet fönster högst upp... Tex om jag ska ner på stan å fika så skriver jag det så att alla vet vart jag befinner mig... Va nu det egentligen ska va nödvändigt för egentligen... Men hursomhelst så e det så och det var där nånstans i dem tankebanorna jag kom på denhär iden...


Iden går ut på att man i fönstrena (Kanske köksfönstret) kan sätta upp kort som liksom talar om om man är hemma, inte hemma, kaffesugen, singel eller gärna vill ha besök... På så vis så skulle folk som går förbi veta exakt vad man gjorde eller vad man ville göra... Förstår ni? 


Det vore ju skitpraktiskt... För om det stod att jag ville gå på dejt på mitt kort och ställde det i fönstret så kanske någon härlig kille går därnedanför å får syn på det å då e det ju bara att han kilar upp å ringer på så bjussar jag på te... Skitsmart... Visst?? hahaha


Så nu tänker ja skriva en lapp där det står "desperat singel" på och sätta på fönstret så kanske det kommer någon och plingar på... Eller kanske inte... haha


Men det var iaf en ide.... 

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards