Alla inlägg den 2 mars 2011

Av madeleine karlsson - 2 mars 2011 14:25




Grus i skorna, svett under armarna och solsken i blicken.

Alldeles stilla, andas. Vitt överallt, kallt fast varmt.

Lungorna arbetar, förser min kropp med liv. Låren dallrar lite vid varje språng men det gör inget för det känns lätt idag. Jag är en ängel och jag kan flyga.


Rosor på kinderna, varma muskler och fria andetag.

Alldeles ljust, blundar. Varmt överallt, i magen och armarna.

Musklerna arbetar, förser min kropp med styrka. Sjukdomarna påminner mig men det gör inget för det känns lätt idag. Jag är en ängel och jag kan flyga.

Av madeleine karlsson - 2 mars 2011 12:51

Jomenvisstja!! Jag skulle ju tipsa om de goda teerna...


Här har vi dem:


 

Den till vänster smakar choklad och kanel och är alldeles underbar!! Min absoluta favorit just nu.

Den till höger smakar örter och är superdupermegabra för magen! Det löser alla dina magproblem i en och samma kopp, jag lovar. Uppsvälld, förstoppad, gasig, you name it, det där teet (fan va svårt det är att böja det här ordet) löser det mesta!


Jag köper mina teer (igen, hur fan böjer man ordet te?) på hälsokostbutiken här i stan. De kostar 43 kronor styck och innehåller 15 påsar.


Den med choklad rekommenderar jag starkt! MUMMA!!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards