Alla inlägg den 29 mars 2011

Av madeleine karlsson - 29 mars 2011 13:33


Jag har sovit som en stock, hur länge som helst men jag är ändå trött. Vad är det för fel?? Jag skulle lätt kunna slänga mig på sängen och säkert somna om utan några större problem fastän jag sovit till tjugo över tolv idag. Hela kroppen känns trött.


Igår när Korvbullen kom hem så var det första han gjorde att titta underligt och ingående på mig och sedan säga: Men vad trött du ser ut! Till och med han såg mina rynkor som jag har under ögonen men som han inte säger syns. Nu vet han, att de gör det. Och jag vet det också.


Jag ser ärligt talat ut som ett monster. Igår var jag minst lika trött men jag tvingade mig att gå upp när korvbullen gick till jobbet och sedan satt jag ju på balkongen och läste vetenskapliga artiklar i flera timmar och njöt i solen, jag åt ordentligt och tog dessutom en promenad på eftermiddagen. Inget hjälpte tydligen... Jag såg i ala fall trött ut. Så idag tänkte jag att, okej, jag får väl sova liiite längre och se om det blir bättre. Inte. Inte alls.


Jag måste plugga men jag sitter bara här och glor och lyssnar på den smältande snön som landar på plåttaket... Dripp, dropp, drupp...


Måste koka kaffe. En stor mugg. Måste läsa rapporter och skriva, skriva, skriva, skriva...

Måste, måste, måste, måste inte vara trött...

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards