Alla inlägg den 17 mars 2011

Av madeleine karlsson - 17 mars 2011 16:33


Varför ser man inte ut som man känner sig?


Tog nyss på mig en tight svart klänning för att jag kände mig helt okej kroppsmässigt idag. Jag har varit ute och gått i en timma, joggat och hoppat hopprep. Jag har ätit frukost och lunch, känner mig mätt och nöjd. Ändå, när jag passerade spegeln i hallen så undrade jag vad för en klumpeduns det var som gick förbi...


Det var jag.


Jag kände mig stark och kanske någon millimeter mindre runt midjan. Glad och nöjd över dagens motionsrunda och att jag faktiskt tycker att jag skärpt mig en hel del den senaste tiden. Jag har slarvat lite med shakesen men det beror mestadels på att jag faktiskt får ont i huvudet av att inte äta ordentligt. Men det var ingen klumpeduns...


Det är jag.


Magen är kvar, armarna och låren. Allt är precis som det brukar men idag tyckte jag att det såg ut som om jag gått upp minst 20 kilo. Det kanske bara är dagsformen... Imorgon kanske jag väger 20 kilo mindre?



Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards